Polnjenje zalogovnika

Poraba peletov marec 2013 (Quasimodo)
Danes sem (kot že tolikokrat) napolnil zalogovnik peči Biodom 27. Pri tem modelu peči oz. kotla na pelete je deklarirana velikost zalogovnika 200 kg. No, jaz sem vanj uspel stlačiti vsebino 12-ih vreč peletov. To X 15=?
Priložena slika je izsek letnega koledarja, na katerem beležim polnjenje peletov in z M malo čiščenje oz. čiščenje leve komore ter z V veliko čiščenje (približno 1X/mesec) to je čiščenje leve in desne komore ( moje poimenovanje).
Iz slike je tudi (upam da ) razvidno, kako pogosto sem polnil zalogovnik v mesecu marcu, ko sem vsega skupaj stresel v zalogovnik peči Biodom 27 celih 55 vreč peletov (če sem prav preštel;-).
V celoti gledano, sem v letošnji kurilni sezoni do sedaj porabil najmanj peletov do sedaj, čeprav uporabljam pelete Sava iz Savine tovarne v Bosni, za katere so mi vsi trdili, da so slabe kvalitete. Lahko sicer potrdim, da niso premijskega razreda, jih pa vsekakor ne bi označil za nekvalitetne (vsaj glede na ostanke v peči).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27