Sam svoj mojster

Motorček za "dostavo" peletov na tleh
"Požrt" vijak peči Biodom 27
Občasno gre kaj narobe. Celo pri peči na pelete Biodom 27, ki ima sicer malo vitalnih delov pomembnih za delovanje, kar pa še ne pomeni, da vedno tečejo kot namazani. Od "ostalih stanovalcev" sem dobil obvestilo, da je voda mrzla in radiatorji ledeni (radi pretiravajo). Seveda sem šel prvo prosto minuto pogledat, kaj ni tako kot bi moralo biti. Na prikazovalniku je bilo zapisano, da je nekaj narobe s peleti. 


"Idealna" zamenjava za Biodom 27 vijak
Zopet pritrjen reduktor Biodom 27
Peč sem znova zagnal in poslušal prijetni zvok polža, ki pelete dostavlja v cev, po kateri padajo v gorilno skodelico. Vendar zvoka padanja peletov ni bilo. Pogledal sem za peč in zagledal motorček, ki poganja polža, na tleh ob peči. Po temeljitem pregledu sem prišel do spoznanja, da je bil vijak, ki je držal os motorja in polža skupaj, popustil. Popustil pa je zato, ker ga je tisti, ki ga je privijačil, to storil malomarno, saj je bil vijak v navoj privit postrani, tako, da je navoj vijaka "pobralo". Po ogromni sreči, sem v neredu drvarnice uspel najti idealno zamenjavo, ki bi jo morda lahko našel le še v kakšnem Bauhausu. Več sreče kot pameti?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27