Dimnikar prvič (letos)

Konec avgusta sem dobil dopis, v katerem so me iz podjetja Eko dimnik d.o.o. obvestili, da bodo v določenem obdobju izvajali dimnikarske storitve v naši ulici. Prijazno obvestilo mi je tudi ponudilo možnost, da sam določim prihod dimnikarja v tem obdobju. Precej prijazneje kot nekdaj, ko so bile pripisane še grožnje s kaznijo, v kolikor ne sprejmemo dimnikarja.
Dimnikar Eko dimnik d.o.o.
Ker peč na pelete redno čistim in jo prepustim serviserju vsako leto, se mi zdi, da je dovolj, če dimnikar opravi kontrolo (in ne čiščenja peči) enkrat letno. Ob pregledu računov sem ugotovil, da je bil dimnikar zadnjič na obisku konec decembra lansko leto (ko je vse pregledal, čistil pa nič, ker ni bilo potrebno). Klical sem prijazne dimnikarje in jih obvestil, da njihov prihod pričakujem v decembru. In nič prej!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27