Reduktor Biodom 27

Rekordni račun za servis peči na pelete Biodom 27?
Prišel je ponedeljek naslednjega tedna in dopoldan sem že prejel prijazni klic serviserja, da me bo obiskal. Dejal sem, da se lahko vidiva popoldan, če mu to ustreza in tako je kasneje tudi bilo. Prijazni serviser je prišel, preveril reduktor in ga takoj zamenjal z novim, saj bi stari verjetno ob prvi ugodnejši priliki verjetno spet zastal. Žal  mi je po opravljenem delu želel zaračunati urgentni servis, s čimer se seveda nisem strinjal, saj je peč delovala, kar sem ob naročilu servisa tudi poudaril.
Po pogovoru je torej izstavil običajni račun, ki pa je bil za spoznanje višji od povedanega po telefonu. Tam so mi namreč "pozabili" povedati, da je znesku potrebno prišteti še stroške dela in prevoz. Saj me je vendar zanimalo, koliko me bo stal servis (ne samo del, ki ga bodo menjali). Mea culpa?
Če vam gre reduktor, vas bo to torej stalo 137,49 €. Menda in če ne bo nujno.
Če na kratko povzamem: ob nakupu peči, vam lahko govorijo, kako malo vitalnih delov ima peč in je zatorej verjetnost napak manjša. Vse to pa lahko povsem zvodeni , če se eden (ali bog ne daj več vitalnih delov) kvari. Tu je verjetno potrebno malo sreče, saj poznam kar nekaj lastnikov peči na pelete Biodom 27 in vsak ima s to pečjo unikatne izkušnje.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27