Se zgodi ;-(

Napake se dogajajo - tudi servisu Timiko d.o.o.
S servisom Timiko d.o.o. sem bil do sedaj zadovoljen. Na moji peči Biodom 27 so opravili redni letni servis in kot je bilo v enem prejšnjih prispevkov opisano, sem bil z njimi več ali manj zadovoljen. Le po odhodu serviserja sem opazil zanemarljivo malenkost, ki sem jo sam z lahkoto odpravil. Tudi zadnjo njihovo napako sem opazil po njihovem odhodu, oziroma kar nekaj kasneje, saj za izkušenimi serviserji pač nimam navade kontrolirati opravljenega dela, sploh če to ni niti najmanj zahtevno. In sem se uštel....
Serviser je ob menjavi reduktorja nepazljivo privijačil pogonsko os polža za dovod peletov v kurišče. Os reduktorja ima namreč sploščen del osi, na katerega se privijači vijak. V tem primeru temu ni bilo tako in vijak je občasno počasi podrsaval po osi. To sem opazil šele, ko je peč pričela "kaditi" tako zelo, da je bila zakajena kurilnica in še garaža poleg nje. Vzrok? Opisal ga bom v naslednjem prispevku ;-)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27