Super elektronika Atech

Nepopolno izgorevanje v kotlu Biodom 27
Peč na pelete Biodom 27 je po nekaj urnem delovanju z nekoliko čudnim izgorevanjem ponovno "butnila" in na srečo sem bil tokrat prisoten, saj je ob "detonaciji" cev, ki odvaja dimne pline iz peči zopet izskočila iz svojega ležišča v vstopu v dimnik. Če slučajno tega nihče ne opazi, se prostor lahko (ob nadaljevanju delovanja peči) napolni z dimom, kjer je običajno prisoten tudi smrtno nevaren ogljikov monoksid. 
Torej sem zopet poklical Ma-piko servis in s težkim srcem sporočil, da menjava vžigalne svečke ni obrodila sadov. Dejal je, da je edina možnost le še menjava elektronike. Kaj drugega kot strinjanje s tem mi niti ni preostalo.
Račun za menjavo elektronike Biodom 27 z menjavo vžigalne svečke


Prišel in zamenjal je torej staro Atech-ovo elektroniko in namestil novo. In ker je nova elektronika nezdružljiva s tipkovnico, je bilo potrebno zamenjati tudi to. Vas zanima skupni strošek? 577,92 je čarobna številka. In da ne boste mislili, da se je to zgodilo le meni. Tudi prijatelju je nek drug servis (beri Timiko d.o.o.) najprej zamenjal vžigalno svečko in zatem elektroniko (seveda v žaru borbe po odkritju napake). Vendar tam zgodba s tem ni bila končana, saj je bila napaka v žici, ki je povezovala elektroniko z ostalimi komponentami. Če se vam je porodila misel, da želijo serviserji ob pokvarjeni peči in vaši nemoči zamenjati kar največ vitalnih delov, se lahko motite. Ali pa tudi ne...
Pokvarjena elektronika Atech na kotlu na pelete Biodom 27

Moj tokratni serviser (beri g. Piotr iz Ma-piko) je bil tako prijazen, da mi je ob menjavi elektronike Atech zamenjal nekaj tesnil na ventilih in ročico na vratih peči (slika v enem prejšnjih prispevkov). Brezplačno;-)

P.S.: peč sedaj deluje bolje, kot pred pojavom napake (prej se je pepel nekoliko bolj kopičil na levi strani zadaj, sedaj je razporejen precej bolj enakomerno)
 

Komentarji

  1. Tudi meni je šla elektronika letos maja, ko je bilo tisto neurje. Čakal sem, da je serviser prišel menjal elektroniko 4240 in navedel, da je cena elektronike 439,20 EUR in 2x25 delo. Sedaj mi ni jasno zakaj taka razlika v ceni elektronike? Zadevo je delal MA-PIKO strojne instalacije. Bojim se da na lupijo kot krompir.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27