Žlindra

Žlindra v peči na pelete Biodom 27
Med delovanjem peči na pelete Biodom 27 kajpada lahko pride tudi do ostanka žlindre v gorilni posodi. Ob nakupu peči Biodom 27 so me na to prijazno opozorili in poudarili, da do tega pride predvsem takrat, ko les iz katerega so peleti narejeni, raste v bližini vode. Pa je to res?
Kot sem v enem starejših zapisov že napisal, sem se z žlindro prvič srečal pri prijatelju, ki je uporabljal enake pelete kot jaz. Torej enaka peč na pelete Biodom 27 in enaki peleti, kupljeni istočasno. Pri meni nič žlindre, pri njemu cel kup. Prav tako pri njegovem sosedu. Da nimam žlindre mi je verjel šele, ko je sam pokukal v mojo peč:-) Poklicala sta servis in serviser je spreminjal nastavitve. Nekoliko bolje, še vedno ostanki žlindre. Zopet servis, menjava elektronike. Sedaj precej bolje. Sem kar srečen, da pri meni tega problema ni.
Ob zadnjem obisku serviserja, podjetja Timiko d.o.o. pa takle kupček žlindre, ob hkratni ugotovitvi, da je v spodnjem delu gorilne posode nastala luknja. Serviser me poduči, naj kupujem kvalitetnejše pelete in ne verjame, da prvič vidim žlindro v moji peči na pelete Biodom 27.
Za ta zapis je torej deloma kriv tudi serviser podjetja Timiko d.o.o. in upam, da bo prebral zapis na tej povezavi: Gozdarski inštitut Slovenije (Oddelek za gozdno tehniko in ekonomiko), kjer je omenjena še kakšna možnost nastanka žlindre.

P.S.: Sedaj, ko je zamenjana gorilna posoda, seveda tudi žlindre ni več :-)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27